Обмін та повернення товару

Шановні клієнти, якщо виявилося так, що замовлений Вами товар не підходить, то у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів від дати покупки Ви можете повернути товар та отримати назад його вартість або обміняти його на інший розмір або іншу модель. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні ознаки його носіння, фірмова упаковка не пошкоджена. Не допускається нанесення на упаковку написів, позначень та інше!

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

При поверненні товару розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві не пізніше ніж протягом семи днів з дня отримання продавцем повернутого товару.

У разі обміну або повернення: зворотна доставка товару оплачується клієнтом, крім випадків, коли повернення або обмін відбувається з вини інтернет-магазину.

Якщо Ви вирішили не міняти товар, а забрати гроші: ми повертаємо Вам вартість товару вказану в замовленні та сплачену Вами, однак витрати, які Ви понесли на доставку товару, не повертаються.

Якщо причиною повернення стала помилка працівників магазину:

У цьому випадку ми повертаємо клієнту повну вартість замовлення, а також оплачуємо зворотне пересилання замовлення.

Під помилкою вважається:

  1. Відправлено покупцю не той товар, який був вказаний у замовленні;
  2. Відправлено не той розмір, який вказаний у замовленні.

Порядок обміну:

  1. Уточнити деталі обміну з менеджером, вказати необхідний розмір або модель товару на яку потрібно провести обмін;
  2. Надіслати товар за адресою та на ім'я, зазначені у транспортній декларації, за якою отримували товар, та сплатити доставку;
  3. Повідомити менеджеру номер транспортної декларації.

Порядок повернення:

  1. Слід зв'язатися з менеджером та уточнити деталі повернення, погодити з менеджером спосіб повернення коштів;
  2. Надіслати товар за вказаною адресою;
  3. Повідомити номер транспортної декларації.

При оформленні повернення або обміну обов'язково врахуйте:

  1. Повернення коштів, або обмін на інший товар або розмір, провадиться тільки після того, як товар отримано інтернет-магазином та перевірено, протягом 14 днів з такого отримання у разі обміну, та протягом 7 днів у разі повернення;
  2. Відправляйте товар на обмін звичайною посилкою, без замовлення послуги післяплати;
  3. При відправленні обов'язково вказуйте повну вартість товару, оскільки у разі втрати вантажу саме цю вартість компенсує перевізник;
  4. Обмін товару можливий лише у разі наявності в інтернет-магазині необхідного розміру або моделі товару;
  5. Якщо товар, обраний покупцем для обміну, має більшу вартість, клієнт доплачує необхідну суму, якщо меншу вартість - магазин повертає різницю на зазначену покупцем банківську картку.